Ostravský sklad Rohlíku už obsluhuje přes 45 000 domácností. Od otevření přidal 640 nových lokalit

Foto: Rohlik.cz

Díky spuštění distribučního centra v Ostravě v listopadu 2023 dokázal výrazně rozšířit svou službu a nabídnout pohodlnější a rychlejší doručení významnému počtu domácností. V současné chvíli na Ostravsku s Rohlíkem nakupuje více než 45 000 domácností a očekává se další růst o 50 %. Rohlík se navíc neustále soustředí na rozšiřování své služby – od září začal obsluhovat dalších 640 nových lokalit po celém Česku. 

 

„Otevření ostravského skladu byl zásadní krok, díky kterému jsme mohli zpřístupnit naši službu výrazně vyššímu počtu zákazníků. Cílem nebylo pouze začít doručovat potraviny více domácnostem, ale zároveň nabídnout benefity jako expresní doručení už za 60 minut a 15minutová okna, na které jsou naši zákazníci zvyklí,” říká ředitel českého Rohlíku Martin Beháň.

 

Díky otevření ostravského skladu byl Rohlík schopen v regionu výrazně zkrátit doručovací dobu z 6 hodin od objednání na 60 minut. V průměru se zákazníci mohou těšit na svůj nákup už za 3 hodiny od vytvoření objednávky. Mnoho domácností si na službu velmi rychle zvyklo a nakupují s Rohlíkem průměrně třikrát až čtyřikrát za měsíc. Samotné doručení však není jediné, co k online prodejci spotřebitele táhne. Rohlík si zakládá za bohatém sortimentu od lokálních výrobců. Svou nabídku však přizpůsobuje regionálně, aby zákazníci mohli dopřát skutečně vše, na co jsou zvyklí. V Ostravě si tedy mohou dopřát své oblíbené dodavatele jako Donuterie Lujza, Pštrosí vršek, Bobr uzeniny, Croissant house a mnoho dalších.

 

Sortiment jako jádro značky

Rozšiřování lokalit však není jedinou prioritou, na kterou se online prodejce zaměřuje. Rohlik.cz stále klade důraz na zlepšování své nabídky, aby si zákazníci mohli dopřát skutečně vše na pár kliknutí. Pozornost proto věnuje spolupráci s lokálními výrobci, především u ovoce, zeleniny a dalších čerstvých potravin.  Kromě toho Rohlik.cz také rozšířil svou nabídku o produkty známých značek jako jsou drogerie Rossmann či Vilgain od Aktinu. Rohlík však posiluje i své privátní značky, která zákazníkům nabízí skvělý poměr ceny a kvality. Kromě toho také denně srovnává stovky položek se zárukou nejnižší ceny. Až do konce srpna také stále platí zastropování cen u 20 bezlepkových, bezlaktózových a dia produktů, tudíž si je zákazníci se speciálními stravovacími potřebami mohou dopřát za ceny těch běžných.

Od roku 2018 spolupracuje Rohlík na rozvoji logistických a skladovacích kapacit v ČR se společností CTP

„Partnerství se společností Rohlík je pro obě strany výhodné. Rohlík může využívat naši jedinečnou a rozšiřující se síť vysoce udržitelných CTParků, které svým strategickým umístěním nahrávají provozování e-commerce projektů. My naproti tomu čerpáme zkušenosti z realizovaných projektů a neustále zlepšujeme naše služby. Dá se říci, že s Rohlíkem společně rosteme a s každým dalším projektem, který uskutečníme, jde náš vztah kupředu,“ dodal Jakub Kodr, jednatel a obchodní ředitel CTP pro Českou republiku.

(nm)