ODSTÁVKA ELEKTRONICKÉ SPISOVÉ SLUŽBY

Foto: Archiv - Magistát města Ostravy

Dovolujeme si vás upozornit, že z technických důvodů dojde dne 10.12.2021 (pátek) k dílčímu omezení provozu Magistrátu města Ostravy v souvislosti s nutnou odstávkou elektronické spisové služby.

V tento den nebude možné:

– nahlížet do spisů vedených v digitální podobě, ověřit stav podání v systému,

– získat výpisy ze systému Czechpoint na Středisku informačních služeb v budově Nové radnice

(Formulář výpisu z bodového hodnocení řidiče, Výpis elektronických receptů pacienta, Formulář výpisu z insolvenčního rejstříku, Formulář katastru nemovitostí, Výpis snímku z katastrální mapy, Výpis z veřejného rejstříku (obchodní rejstřík, spolkový rejstřík, nadační rejstřík, rejstřík ústavů, rejstřík společenství vlastníků jednotek a rejstřík obecně prospěšných společností), Rejstřík trestů, Formulář výpisu z rejstříku trestů právnických osob, Formulář seznamu kvalifikovaných dodavatelů, Formulář živnostenského rejstříku, Zprostředkovaná identifikace, Výpis údajů z registru obyvatel, Veřejný výpis údajů z registru osob, Neveřejný výpis údajů podnikajících fyzické osoby z registru osob, Výpis o využití údajů z registru obyvatel, Záznam o využívání údajů z registru osob, Žádost o změnu údajů při zjištění nesouladu v registru obyvatel, Žádost o reklamaci údajů při zjištění nesouladu v registru osob, Žádost o poskytnutí referenčních údajů z registru obyvatel jiné osobě).

Živnostenský úřad, odbor MMO bude přijímat všechna podání veřejnosti, ale nebude možné vydat jakýkoli písemný výstup po učiněném podání ani zapsat údaje do Živnostenského rejstříku. K jejich zpracování v systému RŽP může dojít až v okamžiku spuštění aplikace spisové služby a po dohodě s občanem dodatečnému zaslání.

Odbor financí a rozpočtu bude přijímat všechna podání veřejnosti, ale nebude možné vydat jakýkoli písemný výstup po učiněném podání, nebude vydávat žádné potvrzení o úhradě poplatku za komunální odpad, nebude možné učinit ústní podání do protokolu podle § 60 zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění.

 

Odbor dopravně správních činností

Oddělení evidence řidičů a provozu autoškol bude fungovat v přepážkové činnosti bez omezení. Výjimkou budou činnosti oddělení při vedení správních řízení jako např. evidence podkladů pro doplnění správních spisů nebo sepisování protokolů z ústních jednání, úkony bude možno provést až po spuštění aplikace spisové služby.

Oddělení evidence silničních vozidel, přepážky budou přijímat podání s žádostí o provedení zápisu nebo změn v registru vozidel.  Nebude však možné provést zápisy do registru vozidel na základě doručených plných mocí do datových stránek, (např. registrace vozidla na leasing)

Oddělení správního řízení nebude vyřizovat žádosti na prominutí výkonu zbytku správního trestu zákazu činnosti, uloženým správním orgánem, spočívajících v zákazu řízení motorových vozidel

Agendy týkající se vydávání občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů, evidence vozidel, podatelny MMO budou fungovat bez omezení v rámci úředních hodin.

V případě nutnosti řešení dalších úředních záležitostí, vyžadujících dohledání a ověření dokumentace (např. v rámci agend stavebního řízení, přestupků, životního prostředí, smluv apod.) vás zdvořile žádáme, abyste zvážili odložení vaší návštěvy na jiný den.

(ab)