OUTLETOVÉ A KULTURNÍ LÉTO ZAČALO

Ačkoliv rok 2020 není festivalové sezoně příliš nakloněn, vzniká v Ostravě spousta projektů a menších akcí. Na půdě Slezskoostravského hradu se až do 18. července konají jednodenní koncerty a divadelní představení pod názvem Barrák Music Hrad. Partnerem prvního ročníku jedinečného festivalu je ostravská Outlet Arena Moravia (OAM).
Kulturní festival Barrák Music Hrad reaguje na postupné uvolňování hygienických opatření v koronavirové epidemii a od 19. června do 18. července oživí přes 15 koncerty a divadelními představeními pod širým nebem slezskoostravské podhradí. Šňůru kulturních vystoupení odstartovali našlapaným pop a funky programem Monkey Business. Návštěvníci se mohou dále těšit například na kapelu Wohnout, Chinaski, zpěvačku Annu K. nebo Báru Polákovou známou pro její hit Nafrněná či na Jaroslava Duška a jeho představení Sláva strojů a měst.
Podpora kulturního vyžití a regionálního turismu je pro OAM dlouhodobou prioritou. Největší outletové centrum na severní Moravě je významným partnerem Moravskoslezského kraje a podporuje místní kulturní scénu včetně několika regionálních festivalů. Letos se OAM stala partnerem právě prvního ročníku festivalu Barrák Music Hrad.
Nejen pro festivalové fanoušky bude v OAM po celé léto bohatá nabídka z více než 45 značek s garantovanou slevou až 80 %. Všichni kulturní fanoušci Barrák Music Hrad mohou získat zdarma od OAM poukázku na nákup v hodnotě 200 Kč. Stačí pouze předložit minimálně dvě fotografie z našeho festivalového fotokoutku v areálu Slezskoostravského hradu na informačním centru OAM,“ prozradila Šárka Kreissová, marketingová manažerka ostravského outletu.
Vstupenky na jednotlivé koncerty a představení je možné vyhrát v soutěžích na Facebooku či Instagramu Outlet Arena Moravia, kde jsou k dispozici bližší informace o průběhu soutěže. Kompletní program celého festivalu je uveden na www.barrakmusichrad.cz.
(ab)